Måndag 12/7 2010

Jag är lite ledsen i ögat faktiskt :( Vi fick inte lägenheten på centralgatan, vi va tydligen på femte plats, och de roligaste va att vi var dom ända som hade vart och kollat på den lägenheten men tydligen var de 5 st som ändå hade tackat JA.. De är fan skumt, ofta man inte vill se lägenheten innan man betsämmer sig för att man ska ha den :S jaja, nu är de som de är. När jag slutar jobba ska alla fall jag och erik kolla lägenheter från privata ägare, fick ett papper med alla privatägare av hyres hus av min morbrors fru så de är ju skit bra :) så förhoppningsvis hittar vi någon som är ännu finare än den som vi ville ha ;) Vi får se hur de går :)

Min lilla pojke har semester den här veckan oxo, fy va orättvist.. Jag vill oxo vara ledig och inte göra någonting alls, men de är joförsej bara en vecka kvar sen får jag med vara ledig :) sådeså!

<3

"hej Bebbo!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0