10.15

Yeey! Nu funkar internet sidan på min dator igen :) såå nu har jag musik, underbart! :)

Tyvär är man ju fortfarande ensamen här då, lr aa ewa och niclas är uppe på vinden och röjer och matz har lektion.. Så kvar blir fia. men nu är de helt okej när man har musik och internet funkar. Och ewa har köpt äpple och mjök till kaffet nu så allt är underbart :)

Eftersom den här bloggen suger tvär fett och man inte kan svara på kommentarer direkt så svarar jag här istället.. Till Lina: Ja lina de har jag, de vore jobbigt annars eftersom jag skrev allt vad jag tyckte :P Inget om dej såklart men om en vis annan person :P hehe!!

Ska plocka lite grejer nu!


Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha :P men det spelar väl ingen roll om du skriver om den personen! den har ändå inte gjort nåt bra ;)

2010-05-27 @ 12:32:08
URL: http://l-illis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0