26 Maj 11.00

Tja tjaa.. Nu har jag absolut ingenting att göra eftersom jag har vart inne på FB och kollat runt, fixat farmville, kollat nynäshamnsbostäder mm, så de är väl lika bra att börja skriva på den här jävla bloggen så har man i alla fall nått tidsfördriv.. Tina har ju börjat skriva blogg nu, så jag kan ju inte vara sämre ;) Men men, står på jobbet. Lyssnar på musik, kollar FB och bara hänger.. Det betyder alltså "en vanlig dag på jobbet i maj". Tyckte de va jävligt skönt i början faktiskt.. men nu, äh fy fan, de suger tvär fett.. Plus att de är fint väder ute så man skulle ju hellre ligga ute och sola lr göra nått annat kuligt. Men nej fia får stå inne i en liten shop och hänga, fram till klockan 3 och de kommer in en människa varje timme ungefär..Och de värsta är att nästa vecka ska jag börja jobba till klockan 4 istället för klockan 3 (som om de kommer mer folk då lixom) Äh fy fan. Länktar till helgen som fan, inte för att jag ska göra nått speciellt men de är skönt med helg. Erik har ju fotbolls match alla fall de är kul :)

Efter jobbet ska jag ner till nynäshamns sjukhus. Sen blir de priskrossaren kolla om dom har hängmattor, eriks pappi önskar sej en när han fyller på fredag :) Påtal om presenter, Vafan ska man köpa för student present till lilla johnyboy? :S jobbigt läge, han tar ju studenten nästa helg.. Jaja, får klura på nått..

Nej men, nu ska ja gå tillbaka till mitt underbara jobb ;)
See you later
/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0