HELG!

Fredag: Började som vanligt klockan halv 8 på jobbet. Hade företagsgolf, Swedbank. Då antar man ju att de ska vara lite mer folk än vanligt.. men NEJ! de va dött som fan ändå. Ewa och niclas va uppe och röjde på vinden. de behövdes ska jag säga.. man kommer ju knappt in där längre.. Har inte vart uppe och kollat hur de ser ut ännu men de återstår att se :) Efter jobbet åkte jag och lina till haninge för att köpe en hängmatta till eriks pappa :) Hitta en på Klas-olsson på en gång, skit bra :) Sen gick vi vidare och kollade lite, jag hittade en väska på gina tricot och en tröja på JC plus lite underkläder :) Sen åkte vi hem, hämtade erik vid landfjärden eftersom ebba kör så fort :P haha. När vi kom hem käkade vi i ösmo sen fick erik ett samtal av sin förra Chef som undrade om vi hade tid att komma ner och hjälpa han lite med sina nybyggda lägenheter. Dom skulle ha inflyttning dagen efter så vi åkte ner och hjälpte honom att röja undan lite och täcka av :) Efter det begav vi oss till vika. Lassa blev jätte glad över hängmattan och sen fick han 5st tändare av oss oxo. (Internskämt) Sen kollade vi på en film. Kommer inte ihåg vad den hette just nu. men typ Kill with me.

Lördag: Gick vi upp klockan 9, inte vet jag varför men vi vaknade då så vi gick upp. Sen begav vi oss mot ösmo marknad vid klockan 11. Denize och john hänge oxo på:) Min morbror mats hade svensexa, Han stod drä i byggkläder och sålde små lådor, med bland annat Ögonmått, synvinklar, skråsprik, Brädsträckare mm. Skit kul va de faktikst. Tyvär var de ju så att vädret var skit, först var de sol sen spöregn sen sol sen moln sen spöregn och så vidare.. Klockan 12 åkte john och erik till vika igen eftersom dom skulle samlas infor fotbollsmatchen. Klockan 1 åkte jag, lina, mamma, denize och oliver till vika oxo och kollade på deras match :) dom vann med 3-2 jätte duktiga faktiskt :) Efter fotbollen gick vi hem till familjen fröberg :) På kvällen spelade jag och erik lite kort med hyena och lars jätte trevligt :) Såklart var de ju jag och hyena som vann alla gångerna ;)

Söndag: Gick väl upp runt halv 10, Familjen fröberg åkte till mormor men erik var inte fit for fight så han stannade hemma med fia :) Så vi satt och solade hela dagen skit mysigt! Sen vid klockan 4 åkte vi och handlade mat grillspett och hasselbackspotatis, så åkte vi till ösmo och lagade de. Lina och adde va där såklart ;) Sen kom tina upp en sväng. Har inte träffat henne på sjuk länge så de va faktiskt på tiden tycker jag! Förlåt tina att vi inte har setts på länge :( Men ja tycker om dej ändå ;) Under tiden mamma lagade mat så var erik och adde ute och meckade ljud i addes bil, medans jag, lina och tina satt och snacka på altanen :) efter maten skrev jag ett CV till jula i haninge.. Sista dagen igår så man är ju inte ute i så god tid men vafan de är som vanligt :P

Nu är de måndag igen! Back to reality! Work work work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0