Måndag IGEN!

Jaha, då var de måndag igen.. Nu ska man behöva jobba en hel vecka innan man får helg igen. De är ju kul att veta.. Och om jag nu kommer ihåg rätt så ska jag börja jobba till klockan 4 istället för klockan 3 denna vecka. :/ men om ja har lite tur kanske jag får gå hem 3 ändå, vafan hur mycket folk är de lixom? de är fyra tider bokade efter klockan 3 de borde dom väl kunna klar själva lr vad tycker man? Efter jobbet ska jag ner till nynäs ialla fall. In på apoteket.. Sen ska ja försöka att gå ut och springa men vi får väl se hur de går med den saken. Annar sblir de spring i morron när erik har träning.

Juni snart :) i morron, de borde betyda Sommar och sol hela tiden tycker jag i alla fall..
Jobbiga helger kommer de bli i alla fall :S
Nu i helgen är de johns student
Helgen efter de tar min kusin linnéa studenten men jag kan inte åka dit för erik har Derby mot sorunda jue ;) Sen måste vi fira mej Jue blir ju gammal, 21 för fan ;)
Helgen efter de är de bröllop min morbror gifter sej :)
Och sista helgen är det midsommar :) Så de blir inte en lugn stund alltså :) men de är trevligt ju :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Dessa helger kommer bli kul hoppas jag. men det blir väl förmodligen bedaröbaren på lördag om inte telen kommer vara öppen. Men alla kommer vara på bedarö på lördag. Hur ska ni göra ska ni förkröka i vika eller? :)<3

2010-05-31 @ 14:21:38
URL: http://l-illis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0