Inte en blund..

Känns det som i alla fall. Jag har väl sovit ungefär 2 timmar i natt tror jag.. Jag kunde inte somna igår kväll, låg och tänkte.. Vet inte när jag somnade men jag vaknade igen halv 6 för då skulle erik upp och då kunde jag inte somna igen låg i typ 1 timme och försökte somna.. vet ej när jag somnade men jag gick upp igen 10:30 och då va jag lika pigg som jag va dom andra gångerna när jag vaknade.. Anledningen till att jag inte kan sova är för att jag tänker så mycket på lägenheten..
-Tänk om vi inte får den?
-Tänk om någon annan redan är klar med banken så dom får den för att vi är så sega.
-När kommer bank Chefen tillbaka?
-Hur kommer det att se ut?
-Kommer vi ha råd med allt?
-Vill komma in i lägenheten nu så man kan börja mäta och grejer!
-Vill vill vill!

Fan va jobbigt..


Kan vi bara få den där lägenheten så jag kan få sova i fred..




Nya grannarna ;) haha



Fan va bra bild :P Adde är skit avundsjuk på eriks toblerone..

Kommentarer
Postat av: Denize

Haha adde din jävla GOTTEGRIS.!

2010-11-19 @ 13:57:44
URL: http://dunussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0