Okej okej okej!!!

Fan va allt ska gå så in i helvete långsamt med mäklaren, lägenheten banken och lånet.. Blir ju galen!!
Vi var och skrev på med säljaren i Tisdags i alla fall så de är klart, Men nu måste man gå och vänta på att man ska bli "godkänd" Men seriöst.. Varken jag eller erik har bott någon annan stans själva förut så vafan ofta vi har några prickar :S lr jo för sej.. Haha, hade erik vart skriven på Mix när han bodde där med sin syster så hade han haft en del :P haha.. Men nu var han inte de så allt ska vara lugnt men ändå måste vi gå och vänta.. Idag skulle vi ha skrivit på med banken men eftersom vi skulle ta allt på en gång så slapp vi de.. Men då tar de ännu längre tid.. För nu ska vi dit någon gång nästa vecka och skriva på, Och så skulle vi troligtvis få nycklarna nästa fredag.. ÅH, jag blir galen!! Vill bara flytta in nu på en gång..

Igår hjälpte jag tina med en flyttstädning i sorunda :) De va inte speciellt jobbigt faktiskt.. De va väldigt rent där faktiskt.. Hennes chef är fan varldens bästa chef asså. Hur snäll och gullig som hälst!

Efter städningen så åkte jag, lina och mamma och kollade på världens sötaste cocker spaniel valpar! fy fan va söta, man ville ta med alla hem.! men tyvär blir dom ju inte så fina sen när dom blir vuxna.. Tycker inte jag i alla fall..

Handbolls träningar igår också.. Var med på herrarnas i tisdags, de va kul :) Rätt kul på våran träning igår.. Förutom att tomas snackar så mycket skit.. Men de va två nya alla fall.. dom va duktiga.. Sen finns det vissa som man får spader på!! ASSÅ SNÄLLA! JAG SKULLE OCKSÅ VILJA SKITA I TRÄNINGARNA OCH BARA SPELA MATCH, MEN DE FUNKAR INTE SÅ! VAFAN TROR DU!? Om det är någon som behöver träna är det fan du och inte jag!!

Men idag ska jag och lina åka och köpa en present till mn kära pojkvän som fyller år på lördag :D BEBBO! <3

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0