Vika.

Sitter och väntar på att bussen ska vandra hemåt! BUSS?! Usch, min bil gick inte igenom besiktningen igår :( Så Bigge fick lov att ha kvar bilen en extra dag.. Och jag hoppas det bara bilr en extra.. Uchs va hemskt de är att vara utan bil när man är van att kunna ta den när som hälst lixom :( Men men, sånt är livet..

Igår var det Afro Powerdance med Lina,Ida,Mamma, Carin och lilla Denize har börjat träna oxo :) Så duktig så :)De va kul men jag fick as ont i ryggen.. Har typ inte kunnat sova i natt för att ryggen har gjort ont :S Skumt..


Igår Fick Jag och Erik En ganska bra nyhet :) Vi har förhoppningsvis fått en lägenhet nu :D<3
Det ända som är kvar är att skriva på papper med banken och med säljaren :)
  Det som är så roligt är att vi var på visning i Söndags på denna lägenhet.. Och nu är den i princip våran :D Såååå Jävla glad är jag :D:D<3<3

Erik <3 fia<3Jag älskar min Erik! Du är mitt allt sweety!<3<3

Jag älskar att det är DU & JAG!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0