En liten paus..

Nu var det dax att ta en paus tyckte jag :P Håller på att storstäda mitt rum.. (det behövdes verkligen kan jag säga). Det är fan hemskt hur det kan se ut alltså.. Och där ligger man och sover.. I all denna skit.. Usch! Men men nu blir det ren i alla fall :) Håller på att damma av den stora bokhyllan/tvbänken.. Den är svart så, Så fort man har dammat så kommer de nytt damm UNDERBART!  Men men, det är bara till att skita i!

Igår var jag i västerås men golfklubben :) Det var trevligt faktiskt.. Var lite skeptisk till de till en början men det löse sig ändå :) Dagen började 06:50 av att Ewa kom och hämtade mej.. Sedan åkte vi och hämtade Matz och Erik i Haninge, Därefter bar det av till stan för att hämta Niclas.. Därefter var vi påväg till Västerås.. Vi kom fram vid 09:30.. Då blev det Kaffe och macka :) Sedan hade vi en liten konferance med en av gubbarna som arbetade på golfklubben där han berättade hur golfklubben startades upp och massa annat.. Anledningen till de var väl för att Matz en gång hjälpte till att starta upp Frösåker Golfklubb :) Efter de fick vi lunch och sedan gick vi 18hål.. Jag fick gå med i första bollen med Matz, Niclas och bitten :) Fan va kul det är att se Matz spela, Haha :P Han får sina ryck :P Mycket mysig höst dag.. Men skit kallt i skuggan :( Usch.. När vi kommit in efter 18hål som tog 5 och en halv timme.. ska egentligen ta 4 men vi hamnade ju bakom sega gubbar såklart.. Så fick vi middag :) Skit gott var det :) Och då kollade Ingela resultaten, Och niclas och Stefan kom på samma poäng Så det blev sudden i puttning i Mörkret.. Segraren blev Niclas :) Grattis Grattis :) Efter det blev det hemgång, Med musik tävling i bilen :) Slutet gott allting gott :)

matz ingela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0