Fredag :)

Guldkort på Najadens gym nu då! :)

Aerobics
igår.. Kände mej som en hårdrockare i ett rosa flickrum ungefär. Lr som en prickig zebra.. Nää, de va typ balett steg och grejer.. Inte min stil precis. Kände mej skit löjlig när man hoppade runt där med armarna och grejer.. Men men vad gör man inte för sin mammi :)

Idag var det bodybike :) Mycket mer fia! Fan va svettig man blev, as skönt efteråt.. Men jag var lite tveksam i morrse alltså.. Gå upp halv 6 för att åka till haninge och köra bodybike 06:30 lixom.. men de gick skit bra.. Men nu är jag däremot jätte trött så jag ska nog gå och lägga mej och vila lite på soffan :) skööönt!

I helgen blir det rätt mycket som händer.. Idag har vi pratat om att gå på bio med john och sandra.. får se hur det blir men eventuellt de.. På lördag är det match 15:30 i Eriksdalshallen mot bajen :P oj va bra de kommer att gå, hehe.. Efter matchen är det middag hos farmor, klockan 21:00 är det nattvandring.. Och söndra så fyller min söta kusin Oliver år :) Så då blir det att åka till tungelsta :)

Olle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0