Idag är det Onsdag!

Så där ja, första ciggen för dagen och klockan är 12.03.. De är rätt så bra alla fall.. eftersom jag gick upp klockan 10 :P Har precis gjort mej i ordning.. Fick ett samtal av lilla gullefjun en kvart efter jag hade gått upp så jag tänkte åka dit och hälsa på :) men först ut med hundarna sen till ica och prata med henrik (chefen på ica) sen åka till lilla gullefjun..

Pratade med min lilla älskling också.. Han är jätte duktig med. Han har bara rökt 2 cigg sen klockan 6 i morse.. Han är super duktig tycker jag :D keep up the good work! :D

Lillasyster hjälpe mej med bloggen igår.. Jättefin blev den :) Tack för hjälpen lina :D


Kommentarer
Postat av: lina

Varsegoood :))

2010-10-13 @ 15:10:22
URL: http://l-illis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0