Idag är det Tisdag.

Sådär ja, Sitter i soffan med en kopp kaffe och annanas i högsta hugg.. Tvn är på och jag tar det bara lugnt nu efter mitt ärende ner till vårt kära nynäshamn.. Hade läkar tid idag 10.30.. Så jag åkte till ösmo vårdcentral gick in till receptionen fick betala 150kr och sen sitta ner och vänta.. Väntade i typ en kvart sen kommer läkaren.. Han kollar lite på min arm, petar lite och sen vräker han ut sej att de är Psoriasis.. och så säger han att vissa behöver inte få dessa stora utslag som folk får utan bara små sår som inte läker bla bla bla.. Jaja, så han skrev ut 3 stycken salvor till mej.. Utanför vårdcentralen ringde jag johanna och denize för att kolla vad dom gjorde och dom sa att dom skulle ner till nynäs vid 12 så ja åkte hem en sväng sen åkte jag ner och träffa dom hämta ut salvorna på apoteket.. Hm, 347kr.. Äh, japp fan va kul!! De va ju bara att betala och se glad ut.. underbart.. Sen följde jag me johanna till nynäshamnssjukhus för hon skulle in på Akupunktur så jag fick se när dom satte in nålarna :P efter de skulle johanna vila lite så jag och denize sprang ner till sjödins hårvård och köpte den där jävla krämen jag har väntat på.. INGA KOMENTARER!! och nu är jag äntligen hemma.. HAr letat lite jobb i morse.. Ska bara skriva bra CV sen skicka in dom.. Får se hur de går.. Sjukt tråkigt att vara arbetslös.. men men vad ska ja göra.. P97 träning idag.. Får se hur de går med de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0