Lördag.

Står man här på jobbet igen då.. Fösta helgen på hela året som man jobbar helg här på körunda, lr aa jag jobbade ju första helgen i maj men de va så länge sen så jag kommer knappt ihåg.. De har hänt mycket här idag alla fall.. I alla fall i början av dagen.. nu har allt dött ut tyvär.. Min älskling och gullefjun och lilla johniboy var här och käkade lunch med mej :) Mycket trevligt.. Erik och johanna hade vart i haninge så min lilla älskling kom med ett par skor och två linnen till mej :D hur gulligt som hälst! Bara för vi har 9 månader idag faktiskt :) Sååå sööööt!! Älskar dej Erik! Du är bäst!

Ikväll blir de bowling :D Men de är jag som får köra för ja ska jobba i morron typiskt!

<3
9 Månader med världens bästaste! Älskar dej mest av allt Erik! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0