söndag.

Lördag kväll var spännande (not).. Vi var och bowlade, Jag, johanna och erik, de va kul :) Jag vann första serien :P dom två andra behöver vi inte prata om :P Sedan dök tingvall, ricky och timmy upp där och snacka lite skit typ.. Efter bowlingen så drog alla ut på bedarö.. Medans lilla fia fick åka hem alldeles ensammen :( Skit tråkigt.. Jag hatar verkligen att jobba på helger när man missar så jävla mycket.. Hände tydligen en hel del igår har jag hört...

En fråga bara till en lite blond bitch därute: Är du rädd för mej lr? Eftersom du Snackar med erik när du såg att jag inte var med? Jag menar, Om du nu vill snacka med honom gör de då när jag är med istället.. Jag tror inte att han har så stor lust att snacka med dej överhuvudtaget men.. Har du nått problem med de så är det bara att höra av dej!!!

Ps: "Jag får se hans sms så du behöver inte vara orolig över att snacka när jag är där! ;)"


Idag är det söndag, Trodde att det var fredag när ja kom till jobbet i morse.. Snacka om att vara borta.. Match ikväll också :D Niiice :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0