mhm..

Igår så kom familjen fröberg förbi :) Vi gick och käkade pizza och sen gick vi vi upp till lägenheten och fikade och käkade maräng switch! :P Mycket trevligt :)

Skulle egentligen upp och tränat med mor och lillasyster idag men jag va så jävla trött så jag vaknade halv 12 :/ Inte bra men men.. Vad ska man göra.. Måste ta tag i de där med träningen igen alltså.. Vi som var så duktiga i början :/ Vad hände sen? :(

Mot kvällen så gick jag över till tobbe och johanna :) Erik gibbade så jag gick dit själv. men de va trevligt ändå..

Ikväll blir det förhoppningsvis bowling och utgång :D Hoppas!

I morgon är det match mot BK sol :D Hoppas vi spöar dom jävlarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0