oj då..

Ojj ojj ojj, Nu har de hänt mycket här.. I lördags flyttade vi in :D Så nu har vi bott här i våran lägenhet i 4 dagar :) Har inte riktigt fått ordning på allt än, och de ser lite tomt ut pga att mina möbler blev så små när dom kom in i ett stort rum jue :P Men de blir nog bra tillslut :) Idag hade vi tänkt att städa igenom hela skiten igen.. Så vi kan lägga ut våran VITA matta! Haha vem fan köper en vit matta :P De kommer bli skit snyggt men de kommer säkert bli skitig tyvär..

Nästa vecka börjar jag och jobba hos annalena.. Får se hur de går..

Igår kom gullefjun och tobias över och käka middag med oss :) Jätte mysigt var de.. Sen blev det film hemma hos tobbe :) Mycket trevligt var de faktiskt :)

Idag är det handboll.. Usch.. Inte taggad allt faktiskt.. Tror inte att jag är så intresserad längre.. Lr joförsej.. Jag är nog inte så taggad på att göra nått längre faktiskt.. Måste fixa de fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0