Vad tänker du?

Om man har vart vänner ett bra tag, Umgicks en gång i tiden varje dag. Skrattade tillsammans, grät tillsammans gjorde allt tillsammans.. Varför ger man upp? Betyder jag så mycket för dej som du en gång sa att jag gjorde? Du sa att det var mej du alltid kunde prata med, Alltid berätta saker för, alltid komma till i vått och torrt.. Och så va de. En gång i tiden.. Men vad hände sen? Vart tog du vägen? Varför bara ge upp? Vänskap har uppgångar och nergångar.. Det vet du mycket väl.. Men varför ger du bara upp? Vill du verkligen vara min vän? Varför slutar du bara höra av dej? Slutar att prata med mej? Varför inte förklara situationen från din sida? Nynäshamn är det största skitsnackar stället man kan bo på.. Det vet alla som bor här.. Men om jag får höra en grej, och du säger att det inte stämmer, Varför inte försvara sej mer än vad du gjorde? Varför bara skriva:

"Omg.... Asså.. :'( Nej vet inte ens vad jag ska säga...Nej det stämmer inte....."

Och efter de inte ett ljud från dej.. Vad tror du att jag tror då? Tror du att jag skulle skicka tillbaka ett sms där det stod:

"Okej va bra :)"

Och sen skulle allt vara lugnt igen.. Lr vad var de du trodde? Jag vet inte vad du trodde lr vad du tänkte lr vad du tänker.. Men en sak som är jävligt skumt vad jag tycker så är det att efter den dagen då vi skrev sms till varandra om det så har du inte hört av dej sen dess.. Och jag undrar varför.. Är det för att det är sant det som jag påstod? Lr är det för att du inte vill vara min vän längre? Lr är det för att du helt enkelt skiter i mej?

Det jag undrar är.. Varför skriva sånt här..

"Så nu kan man inte gå till den ENDA människan man vill gå till, som vart
med mig hela vägen genom ALLT... Vart med hela hela tiden..
Och dit kan jag inte gå PGA AV DIG o ditt skitsnack.!!!!!!
FAAAAAN.!!!"

Om de nu var menat till mej, Det vet jag joförsej inte.. Men jag bara antog.. Men man vet ju inte.. Efter som du inte har hört av dej ett jävla piss efter det som hände..

Jag vet inte vad mer jag har att skriva men.. Ta ditt förnuft till fånga och gör något åt saken istället.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0