zoombie

Hej, Jag tror att jag sover fortfarande om jag ska vara helt ärlig.. I morse så gick jag upp 06:40 och fixade i ordning mej, sen när jag va klar va klockan typ 07:15 så jag tänkte, äh jag lägger med en stund på sängen.. Mm de skulle man nog inte ha gjort, jag somnade tydligen och drömde någon sjuk dröm om melvin :S Whaaat? :S vaknade i alla fall 07:34 och jag ska åka 30, men men de spelade ingen roll.. Problemet var bara att jag typ sa massa saker som jag inte har någon aning om vad jag snacka om :S Och när jag körde kände jag men faktiskt som en zoombie!


men men nu är de snart the final meating med matz, (förhoppningsvis) :)


Ps. Lina ska fixa min header! Den ska inte vara kvar så länge till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0